2016-04-25
В гімназії №5 з 18 по 22 квітня проходив тиждень екології, під керівництвом учителя біології Миндар Валентини Іванівни.
Краєзнавство зв’язує школу з життям, працею дорослих, розвитком особистості. Починаючи з першого класу, педагоги гімназії звертають велику увагу на екологічне виховання. Екологічна проблема надзвичайно актуальна. Освіта в цій сфері має стати базою для формування екологічної культури і здорової свідомості молоді.
Для перших-других класів учні 8-Б, а саме: Бессараб Марія, Білич Ірина, Білич Дар’я, Лобанова Наталя, Белевцева Дар’я – провели екологічний експрес “Азбука поведінки природи”, під час якого було продемонстровано повчальну казку, загадки, пісні та різноманітні конкурси.
Для третіх-четвертих класів учениці провели екскурсію по екологічній стежці, яка починається біля гімназії й закінчується на вулиці Зеленої Долини. Вони з дітьми вивчали пристосування тварин і рослин до життя в екосистемі: ознайомилися з зовнішньою будовою, процесами життєдіяльності, розвивали дослідницькі навички, вміння спостерігати за природою, милуватися її красою, не шкодячи навколишньому середовищу, розвивали екологічну культуру і свідомість дітей.
Учні 7-Б класу займалися вирощуванням розсади квітів на шкільну клумбу.
Для учнів 8-х класів була проведена вікторина та екологічна мандрівка по сторінкам Червоної книги України.
Для учнів 6-7 класів було проведено ток-шоу “Буду я природі другом”.
Дев’яті-десяті класи демонстрували виступ екологічної агітбригади “Вісім вершників екології”.
Також учні гімназії займалися прибиранням шкільної території від сміття і збирали втор сировину, а на виручені гроші буде придбано квіти для гімназійної клумби.
Учителі гімназії взяли участь у Всеукраїнському суботнику, який пройшов 23 квітня по всім містам і селам нашої Батьківщини.
Протягом тижня розв’язувались завдання екологічного виховання, розвивалося почуття відповідальності за збереження природи України, її флори і фауни, вирішувалися сучасні проблеми довкілля рідного міста, виховувався розвиток потреби спілкування з природою. Учнівська молодь залучалася до природоохоронної діяльності на основі набутих знань.
Як сказав О.Сухомлинський: “ Людина стала людиною, коли почула шепіт листя, пісню коника, дзюрчання весняного струмка, легіт срібних дзвіночків, жайворонка в бездонному літньому небі, шурхіт хуртовини за вікном, ласкавий плескіт води, урочисту тишу ночі, - погула і, затамувавши подих, слухає сотні й тисячі літ цю чудесну музику життя». Важливо з малих років формувати екологічний світогляд людини.
Учениця 8-Б класу Кучерявенко Катерина